Ziua Mondială a Inimii, organizată la nivel internaţional, sub patronajul Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii (WHO) î-şi doreşte să contribuie la creşterea gradului de conştientizare a populaţiei globului asupra factorilor de risc ce duc la apariţia bolilor cardiovasculare, determinând treptat o schimbare în atitudinea oamenilor faţă de problema adoptării unui stil de viaţă sănătos.Echipa de voluntari CaritasFarm, în parteneriat cu Reţeaua de farmacii „Sopharmacy” SRL au desfăşurat o campanie de promovare a modului sănătos de viaţă cu genericul „De la inimă la inimă”, eveniment evoluat în secţia cardiologie pediatrică, IMSP SCMC V. Ignatenco”.Obiectivul principal al campaniei este creşterea gradului de conştientizare în rândul populaţiei generale referitor la prevalenţa bolilor cardiovasculare.Ca parte a programului de prevenţie a bolilor cardiovasculare, au fost recomandate exerciţii fizice pentru copii, exerciţii pentru dezvoltarea motoricii fine, dezvoltarea imaginaţiei, alimentaţia sănătoasa pentru copii, iar pentru camera de joacă a fost făcută o donaţie de cărţi şi jucării.Înalte aprecieri pentru receptivitate în organizarea și desfășurarea campaniei de promovare a modului sănătos de viaţă cu genericul „De la inimă la inimă” elevilor și cadrelor didactice a Centrului de excelenţă în medicină şi farmacie “Raisa Pacalo” și Reţelei de farmacii „Sopharmacy” SRL.